Dålig fantasi vad det gäller rubriker

Missade någon det otroligt fina vädret idag? Kan ju meddela att våran friluftsdag som är inplanerad imorgon ligger ju ganska jätte perfekt. En dag i Klacken med snö överallt, en klarblå himmel och en strålande sol, jo det låter helt okej faktiskt. Massor med matsäck är inhandlat och snowboarden står redo. Kan ju erkänna att jag faktiskt inte har packat än, med det hinner jag med.

Duktig som jag är har jag samlat på mig en fet huvudvärk och ett skadat knä, som förhoppningsvis hinner bli bra tills imorgon. Annars får jag väl gå ut och sätta mig hemma på trappen och äta matsäck, men det hoppas jag innerligt att jag slipper uppleva.

Nu ska jag leta reda på 2 par vantar som passar ihop och lite annat som behövs. Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0