Dina ord faller som glitter över min gråa vardag

H E L G !  Skulle tycka att det vore alldeles fantastiskt härligt om det inte vore så att jag vet om den stora läxhögen som väntar. Suck... Rummet ser ut som ett bombnedslag. Dubbel suck... Det är inte klokt vad mycke saker man kan samla på sig. Det knäppaste är att min magkänsla säger mig att jag inte alls kommer varken städa elle plugga i helgen, det kommer jag sitta med i absolut sista sekund sent på söndag kväll. Trippel suck...

Så vad ska jag göra i helgen?

Jo jag ska vara med mina underbara vänner och mysa en hel del och bara må bra.

Och under tiden som jag har skrivit det här inlägget så har det börjat snöa ute? Jag som trodde att våren var på väg när solen bländade mig imorse när jag klev ut igenom dörren.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Snö? Jag har mest sett hmm... ett litet lager och en sjuhelsike massa kartonger smed kläder som skulle larmas!



Hallååååå, hur blir det nästa helg? Med bowlingen?

2009-02-27 @ 20:21:37
URL: http://emeliekihlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0