Fredagen den trettonde

So what? Det är bara en bra dag för mig för idag börjar lovet. L O V, underbart ord. Ska uttala det långsamt och bara passa på och njuta av dess underbara betydelse, flera sovmornar och bara slappa i en hel vecka. Dock går loven alltid alldeles för fort men nu har jag minsan sett till så att jag inte har något planerat. Typ.

Imorgon är det alla hjärtans dag, perfekt för de som vill göra något extra mysigt men för mig innebär det inte mer än ett par nya Björn Borg trosor som jag unnade mig själv. Varför lägga pengar på någon annan när man kan köpa presenter till sig själv? Men trotts det blev jag ändå tvungen att säga nej när hon i kassan frågade om jag ville ha det som paket, någonstans går ju ändå gränsen för hur tragisk man får vara. Haha.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Moahaha.. Jag köpte också till mig själv än till Fredde :D Fy fan vad jag är bra!

2009-02-13 @ 18:34:36
URL: http://emeliekihlstrom.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Drogfritt it is, men va fan. Det var de ju på julfesten med, ingenting jag märkte av direkt. Haha

2009-02-14 @ 01:51:22
URL: http://hyttra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0