Jag håller dig hårt, tätt intill mig genom regn och blåst

Jag kan ju just nu vara den lyckligaste människan på den här jorden. Fast jag tänker vara så pass jävlig att jag inte talar om varför, men det är nog inte så svårt att förstå. Förutom innebandyn, ekonomin och läxhögen så flyter allt på nästan för bra. Jag älskar det.

Gladiatorsandaler är inkomna på praktiken. Jag som alltid har varit emot gladiatorsandaler och de flesta skor i alla modeller är helt såld nu, jag har fallit för skornas storhet. Jag är galen i skor, jag vill ha alla jag ser. Rean i butiken är galen nu, alla jätte snygga dyra stövlar är nedsatta till cirka femhundra. Ge mig!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Innebandy åt helvete! Ekonomin rakt uppåt med ett lyft på 3500kronor :D Läxhög, toooooooom!



Du vill ha mig och mitt liv va ;)

2009-02-26 @ 19:50:53
URL: http://emeliekihlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0