Snart ska jag hitta den jag är

Skridskor stod på schemat på idrottslektionen idag, lek och hockeybockey (?) var det som gällde. Mitt lag med förstärkning från två 9 åriga killar gick såklart hem som vinnare efter att ha spöat de andra med 7-1.

Efter skolan klev jag av bussen mitt i skogen för att gå hem till min fd låtsasmamma för att rida med min syster. Såklart så blev jag tilldelad den allra största hästen, och jag överdriver inte när jag säger att den är enorm, men jag vande mig efter att ha fått lite hjälp upp då jag inte ens nådde med foten upp till stigbygeln. Efter ett tag böt jag häst med Carolin och fick rida den lilla vildingen, där var det barbacka som gällde och ja jag kan säga att jag åkte av ett par gånger innan vi kom överens. Hahah.

En sak som de flesta kanske inte kan tro om mig är att vi hade hästar när jag var mindre, så jag är faktiskt rena rama ryttarkungen. Typ?


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

jag är galen på hästryggen :D

2009-02-03 @ 22:40:27
URL: http://hyttra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0