Snurra min jord igen, för allt vi drömde en gång

Sol sol sol! Super fint väder, jag blir verkligen lycklig av att titta ut genom fönstret.

Senare frammåt kvällen så blir det bakning med Evelina, förhoppningsvis även hårfärgning och melodifestivalen. Fram tills dess ska jag försöka hinna med att plugga, äta, städa och gå en promenad. Det borde vara möjligt att hinna med. Om jag tar mig härifrån och börjar nu det vill säga.  







tystnad
en rökfri viskning
det är exakt vad vi vill ha
det luftkonditionerade ljudet av fart
Du är värd att dö för
ni kan skratta om ni vill
håna oss
vi rör oss ni står still


lyssnar
stel och fastspänd
och när paniken bryter ut
ler du svagt
och viskar till mig
Du är värd att dö för
men mot gummi, glas och metalll
betyder ett mirakel inget alls







Take care / A :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0