Är det min tanke hon ser eller dina röda kinder som avslöjar mer

Plugga var det, just ja. Varför lär jag mig aldrig?! Att jag alltid ska lägga alla böcker på hög och skjuta upp det så att inget blir gjort och inlämnat i tid. Räknade två tal i matte, jag tyckte att jag fattade och att det gick jätte bra men de blev helt fel så jag gav upp. Öppnade word dokumentet till spanska recentionen, rättade två ord, gav upp. Spanska steg 4 ska jag inte ge mig in på, det är en sak som är säker. Och föstrår verkligen inte att jag för bara några dagar satt och funderade på matte C och sa att matte va kul.

Imorgon är det träning, relativt viktig match på torsdag och match på lördag och här sitter jag och snorar, hostar, nyser, hostar, nyser, snorar, nyser. Kan inte sjunga heller, inte prata, vill jag bli hörd får jag ta i allt vad jag har, då kan det komma lite pipljud. Men det är skoj, verkligen.
Åh, hoppas ni förstår att det verkligen är jätte synd om mig.

Nu ska jag slänga mig på soffan igen och vänta på House, tittade nyss på Kenny starfighter.
För bra!

Kommentarer
Postat av: Meee <3

Ååh vi har så mycke gemensamt du o jag annie! :D

2009-01-21 @ 13:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0