Du får mig att le som ingen annan

Idag känner jag mig trött, förvirrad, konstig och stressad. Har som vanligt en hög med skolarbeten, men matten är iallafall klar. Min spanska lärare är galen, han tror tydligen att vi inte har annat för oss än att göra spanskaarbeten och det är ju ioförsig sant med tanke på att han ger oss hur mycket som helst. Att gårdagskvällen var en rolig kväll känner jag minsann av i kroppen, men det är smällar man får ta. 

Och matchen igår, vilken match vi gjorde! Det var verkligen roligt att spela. Vi mötte KFUM på hemmaplan och låg under i första och andra perioden men tog igen i tredje, 3-3 var såklart en seger bara det eftersom att vi förlorade med 2-10 förra matchen mot dem.

Men nu ska jag fortsätta med samhällskunskapen, planerar att bli halvklar iallafall så jag slipper sitta med det imorgon. Ibland kan jag ju låtsas som att jag planerar mina studier iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0