Försök att förstå mig om det går

Trött. Trotts min lilla sovmorgon imorse blev det alldeles för lite sömn. Måste lägga mig i tid idag. Praktiken är hur bra som helst, hade aldrig kunnat trott att jag skulle trivas så bra i en liten skoaffär som jag gör på min praktikplats. Hur underbart som helst. Trotts att dagen bestått utav att plocka upp väskor som är överdrivet inpackade i plast, kartong och tejp (då jag också klippte mig i fingret) och ett ständigt plockande i butiken för att de nya väskorna ska få plats så har jag haft en urbra dag.

Nora IBK´s damlag, en mix av ett gäng lagom snygga och seriösa tjejer. Träningen idag som vi hade i en liten idrottshall på en liten skola visade tydligt vilket gäng töntar i är. Det spelades ett gammalt Spice Girls band i stereon och vi rockade som inga andra kan samtidigt som vi lirade skiten ur varann i 3-3 spel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0