Host host host

Det känns som att någon står och drar med en taggtråd upp och ner i halsen på mig. Hes är jag också, låter som en liten målbrottsmupp, men det är härligt.
För vet ni vad, la la la la la la life is wonderfull!

På golvet i mitt rum ligger en fet hög med skolarbeten som ska göras, men jag orkar inte. Prioriterar liksom bort det. Har hur många spanska uppgifter som helst, torskade som sjutton på glosförhöret idag. Ibland känner man verkligen för att gå och lägga sig och dra något gammalt över sig.

Men som den optimist jag är så ska jag fortsätta tralla på Jason Mraz låt Life is wonderfull nu.
Adios!


Kommentarer
Postat av: Meee <3

Jag gillar målbrottsmuppar :D

2009-01-21 @ 13:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0