Innebandyistheshit

Helt slut efter en skit rolig träning. Skulle egentligen inte träna eftersom att jag har ont i huvudet och är yr, men jag kunde verkligen inte låta bli. Vi hade en liten mini turnering i 3-3 spel. Måste tilläga att mitt lag, det gröna laget som bestod av mig, Klara och Siri, spöade dem andra rätt hårt och vann en varsin Fanta.

Nu, som väntat, sitter jag här med en sprängande hvuudvärk och försöker få skärmen att vara still. Duschen väntar och sen ska jag räkna lite matte och lägga mig  och sova. Imorgon är det praktik som gäller.

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

haha du som skulle sluta med sötsaker ;)

Jaaa, det är ju förjävligt hur man var.. Haha

2009-01-14 @ 22:49:46
URL: http://hyttra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0