Och alla känslor slog och sprängde hela vardagen full med hål

Praktiken är bäst. Jag är så glad över att jag valde en relativt liten butik istället för någon stor kedja i Örebro. Nu får jag verkligen lära mig allt och jag får redan stå i kassan, medans mina klasskamrater i örebro larmar, märker och viker kläder. Hahaha på dem!  

Tror att jag har blivit kung på att köra bil, noot. Men nära, idag när jag körde sa mamma "jag är inte lika rädd längre när jag sitter bredvid" och det kan nog stämma för hon satt och småfilade lite på sina naglar så harmoniskt, det hade hon för någon månad sen när vi började köra.

Kommentarer
Postat av: frida

jag med, det är så skönt! =) kassan e bäst:) var e du nu igen?=)

2009-01-15 @ 22:35:02
URL: http://fritjan.blogg.se/
Postat av: Meee <3

Hahah du e så rolig annie!! :D

2009-01-21 @ 13:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0