Skrattretande

Egentligen är jag bara arg på mig själv för att jag ens bry mig, men jag kan verkligen inte låta bli att störa mig på det för att det är så himla fånigt och ja vad är det?

Som alla andra är jag väldigt taggad på standard repliken "Åh jag hatar Nora för alla bara snackar skit". Men hey,  det är inte en stad som snackar skit. Det är bara alla stackars små själar som är så osäkra på dig själva att de söker uppmärksamhet på det viset, det är de som pratar skitsnack. Och ja, det är ju ganska sorgligt att de måste prata strunt om andra för att de ska få lite uppmärksamhet. Men o andra sidan så får de ju vara lite kreativa genom att få visa sin otroliga fantasi medans de hittar på de saker de ska säga. Herregud. Det är så fånigt.

Det är så svårt för vissa personer vet man verkligen inte om man ska tycka synd om eller om man bara ska tycka att de får skylla sig själva. Äsch, vet ni va. Det bästa är helt enkelt att ge fan i att bry sig.

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

jag var en aning ironisk till de prickiga jeansen ;)

2009-01-16 @ 09:18:56
URL: http://hyttra.blogg.se/
Postat av: frida

okej. mm men det låter trevligt!=)

2009-01-16 @ 16:22:24
URL: http://fritjan.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Men hallå, skit snackas det överallt. Inte bara i nora vettu ;)

2009-01-17 @ 14:13:37
URL: http://hyttra.blogg.se/
Postat av: Meee <3

Tänker på dej! <3

2009-01-21 @ 13:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0