Tvåtusennio

Jaha mina vänner, då var det dags för nytt år med nya möjligheter, nya människor och nya misstag som man säger den första januari varje år. Nu är då frågan vad jag som nybliven och ovan singel ska göra under detta år, mycket bör bli annorlunda men 2009 ska bli mitt år, precis som alla andra 91ors för iår är det våran tur att fylla arton och få möjligheten att känna oss större, gå ut på krogen och ta körkort.

Som vanligt så måste man ha några nyårslöften, några vettiga och några som bara är till för att brytas. För ärligt talat, hur många har någongång lyckats hålla alla sina nyårslöften?
Jag ska.. 
   ... bli nyttigare, sluta småäta och vänja bort mitt chokladberoende
   ... träna mera och oftare
   ... sluta köpa småsaker hela tiden
   ... bli mer spontan och impulsiv av mig
   ... göra fler saker för min egen skull
   ... umgås mycket mer med mina vänner

Det här får nog vara allt för mig just nu, skriver lite om mitt nyår lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0