Twilight

Mys fredag. Efter praktiken tog jag och Jessica bussen till Örebro, käkade på dyr restaurang och gick på bio. Vi lyckades äntligen komma iväg och se Twilight och gosh vilken bra film! När jag läste om den trodde jag att den skulle vara lite småtöntig men den var verkligen jätte bra! Man blev verkligen kär i filmen.

Nu ska vi dricka te som jag handlade hos Evelina idag och måste tyvärr erkänna att vi äter godis också. Men men, snart ska jag inleda ett någolunda godisstopp som ska gälla fram till min artonårsdag.


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

haha, jjag menar det. stackars krakar som inte har ett eget liv. :P

2009-01-17 @ 16:34:08
URL: http://hyttra.blogg.se/
Postat av: ale

Jag måst nog också ta och kolla på filmen,alla säger att den är skitbra :)

2009-01-17 @ 22:05:13
URL: http://coffen.blogg.se/
Postat av: Meee <3

Läget bruttan? <3<3

2009-01-21 @ 13:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0