När alla löften klingar falskt

Helgen: Två matcher spelades, tjejerna var så tomt på folk så det blev trötta och  inte orkade stå emot Hovstas anfall, men de gjorde en kanon match.
Och igår fick vi åka hem ifrån örebro med en seger, och det var inte helt fel. Matchen var seg och det kändes som att vi spelade på en tjockmatta, man sprang hur mycket som helst men man kom ingenvart. Men teknisk så ägde vi Örebro Döva och varenda en i vårat lag hade minst ett skott på mål.
Men svårt och vinna över döva är det säkert många som tror. Men deras hörselskador gör dem inte alls till ett sämre lag, för dom är hur duktiga som helst, men igår måste de haft en dålig match bara och vi en bra såklart. 6-2 blev det till oss iallafall.

Det va tungt att gå upp och ta sig till skolan imorse. Tråkigt att vi blir av med våra absolut bästa lärare, idrottslärare och mattelärare, men hoppas att de nya är bra de också. Dock pratade våran nya mattelärare med oss som om vi vore väldigt dumma och trögtänkta, hon verkar inte ha så höga förhoppingar om hp, men vi kanske ser korkade ut. Vad vet jag?

Längre än så här kan jag inte skriva, det blir alldeles för mycket. Nu ska jag ta mig mot duschen sen sängen :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0