We made it hurt so much

I can't forget the past
Just tell me what to say, show me what to do
Then I can forgive me and I would forgive you

Träningen imorse gick helt hopplöst dåligt, men jag antar att jag får skylla mig själv då jag har suttit som en softpotatis och jäst i tre veckor. Inte ett skott eller en pass blev som jag tänkt mig och jag var slöare än slöast.

Mitt 2009 verkar inte alls få någon vidare rivstart och jag har inte så stor lust till att göra något överhuvudtaget, men jag jobbar på det. Imorgon ska jag ta med mig min käre vän Jessica på bio och det blir nog mysigt, vi brukar få till det rätt bra iallafall.

Fyfan vilken pessimist jag är, jag måste nog jobba lite på att hitta den lilla positiva optimisten inom mig. Jag får ta en kurs hos min klasskamrat positiva Erica från positiva Frövi tror jag, hon är en jävel på att se allt positivt. 

Men nu ska jag sluta smutsa ner min blogg med all denna dysterhet.
Ta hand om er. :* / A

Kommentarer
Postat av: Jessica

Plättlätt! Det kommer bli skitkul :)

2009-01-03 @ 22:13:01
URL: http://jhammarstrom.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Duuu är. :O



duuuu, ska vi börja första dagen med praktik??? Det börjar ju bli nervöst. :D

2009-01-04 @ 00:29:19
URL: http://hyttra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0