When you lose something you can't replace

Stämmer det? Mja delvis, våran kärlek kan inget/ingen ersätta, du är och förblir min allra största tonårskärlek. Men förlorad är du inte min älskade vän. Jag vet att du läser och därför så vill jag att du ska veta att du är min enda trygghet förutom min familj och den enda människan i hela världen som jag verkligen litar på, du är oersättbar för mig.

Jag har funderat och det är många som tar bort alla inlägg, bilder och texter och ja, allt om den andra när dem gör slut. Men varför? Jag vill minnas allt med dig: alla minnen, alla känslor, alla ord. Jag vill och kan inte glömma dig och jag tänker inte försöka radera dig ur mitt minne och låtsas som att du bara är en som alla andra, för det är du inte. Du är speciell och helt unik, du är du och dig ska jag aldrig glömma.

Så här mycket känslor har jag nog alrig delat med mig av i min blogg och då har jag ändå så mycket mer som jag vill skriva som jag har sorterat bort. Men det här är till dig Jim.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag tycker du gör alldeles rätt som inte tar bort något. Jag tror man kommer ångra sig jättemycket, när man kommit förbi det som gör ont. Jag tänker på dig!

2009-01-04 @ 12:15:31
URL: http://augustisol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0