Efterbliven

Oj vad jag är aktiv i mitt bloggskrivande. Nooot..  Ligger hur mycket efter som hellst i bloggvärlden, har massor av blogginlägg och läsa på bloggkoll, vilket resulterar i att jag gömmer mig för datorn för jag orkar inte.

Eftersom att jag har varit borta i en vecka så har jag en hel del att ta igen, både skolan och i mysväg. Därför har jag mest gosat med min världs fina pojkvän eller suttit med näsan i skolböckerna och det tänker jag fortsätta med veckan ut.



Eftersom att jag nyss fick ett väldigt starkt och konstigt våffelsug så tänker jag bjuda min familj och min kära på våfflor idag, bara för att. Såå, nu vet ni vad jag pysslar med om dagarna istället för att skriva här. Nu behöver ni inte gråta över min frånvaro längre.

Kommentarer
Postat av: Karin i klassen

Imorn är det våffeldagen så då får du käka våfflor igen (;

2009-03-24 @ 21:54:03
Postat av: Evelina.

Hoppas du menar mig som "din kära". Jag är jätte sugen på våfflor ;)

2009-03-25 @ 19:16:11
URL: http://eveelina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0