En helt vanlig onsdag

Idag har jag verkligen varit superduktig.

Arbetade på flitigt i skolan (förutom när jag somnade på första lektionen) och på håltimmen så var jag och AnnaSara uppe på körskolan och gjorde tester som vanligt. Men idag var det inte helt som vanligt där uppe för jag skrev nämligen in mig, bokade en körlektion och fick teoriböcker, eller fick och fick, körkortet kommer kosta mig en förmögenhet. Senare på mattelektionen så flöt allt bara på och trotts att jag missade förra genomgången så satt jag och bara fattade allting och det var till och med kul. Jag äger. Lite iallafall..


Kommentarer
Postat av: EMELIE

Vänta här nu.. Hur lät det typ i måndags?



"Jag kan ju inte... hjälp"

AnnaSara eller jag rycker in och hjälper och vad får vi tillbaka..

"Blablablabla"



Var dagens intelligens ett undantag eller är det tvärtom ;)

2009-03-11 @ 18:13:48
URL: http://emeliekihlstrom.blogg.se/
Postat av: AnnaSara

Hurru du, du! Jag får nog allt lov att hålla med Emelie i de här! Frågan är ju vad dagens så kallade "intelligens" berodde på. Vad sägs om typ...mej?? ;)

2009-03-11 @ 23:06:36
URL: http://annasaramaledal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0