Hejdå Gyttorp, hej Trysil!

Packningen pågår för fullt här hemma, tvättmaskinen arbetar hårt och alla medlemmar i familjen Wilhelmsson-Gustafsson-Lindström irrar runt som yra höns för att få med sig allt man kan tänkas behöva under en vecka i Norge.. Nu ska jag skynda mig och fortsätta packa lite för sen kommer A hit och då jävlar ska jag tvinga honom att titta på Melodifestivalen, för det är ett måste när det är dags för final.  

Ha en fin vecka nu och sakna mig inte för mycket! Puss / a :*


Kommentarer
Postat av: beppo

vem är A? :)

2009-03-15 @ 17:12:56
Postat av: Evyy

Tjena!



Nu är jag back on track! Känn ingen press att gå in och läsa, inte alls...



AAAAAH LÄS MIN NYA BLOGG :D

2009-03-17 @ 21:38:04
URL: http://devildrop.blogg.se/
Postat av: annie

Haha, nyfiken i en strut minsann ;)

2009-03-18 @ 22:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0