Hoppla pollen

Skolan rullade på ganska snabbt idag, blev klar med det mesta men upptäckte samtidigt att min frånvaro under den senaste tiden varit lite allt för stor. Shame on me, jag sluta  vara sån klenis. På idrotten planerade vi de kommande fem eller sex lektionerna, då vi ska sätta upp ett mål göra något vi vill bli bättre på. Min grupp valde vighet och rörelseförmåga, så våra kommande veckor kommer bestå av streching, pilates och lite annat skoj.

Efter skolan tog jag bussen till Elin och mina systrar. Vi fyra satte oss på varsin hästrygg och gav oss ut i skogen på en ridtur, hur mysigt som helst. Önskar att jag hade en kamera eller något med mig för det var härligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste tipsa dig om en superbra sida. Freestreet heter den.



Få presentkort på Nelly eller inte välja själv.



Gå in här helt gratis



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-03-06 @ 10:18:53
Postat av: Jessica

Sv: Skratta du bara, onda människa ;)

2009-03-06 @ 15:48:24
URL: http://jhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0