Lite skriverier från Norge

Backarna är kalas, vädret ska vi inte diskutera fast det duger helt okej. Igår båste det så liftarna till toppen fick stängas av och idag har det snöat kalas mycket, men jag klagar då inte när det liggen tio centimeter pudersnö över den pistade backen. Det perfekta snowboardvädret och jag bara flyger nedför backarna. För att skryta lite om min snowboard och skid åkning kan jag ju faktiskt säga att svarta backarna är mina favoriter, vad gör man inte för lite fart.

Nog tjatat om detta, nu ska jag gå och göra något annat tills det är dags för läggdags. Plugga kanske? Imorgon ska vi åter igen stiga upp klockan åtta för att klockan nio stå redo och ta liften upp i de nypistade backarna.


En snabbfråga, hur många skulle vilja vara jag just nu? (bortsett från den fruktansvärda längtan efter lite kärlek och att jag befinner mig i ett land där en 200g chokladkaka kostar 47 svenska kronor.)


Kommentarer
Postat av: EMELIE

Njaaa.. Med tanke på att vi har vår här hemma, så är jag inte ett dugg avundsjuk på dina centimetrar snö. Kräks på snö!



Och hallå... Rena rama rånet! 47 jävla spänn.. Välkommen hem snart, jag kan gladeligen bjuda dig på en chokladkaka :D (muahaha, eller inte, istället ska jag gå ner till ica och köpa mig en egen, för sisådär 20 kronor ;D)



Kom hem snart va!

2009-03-19 @ 18:20:27
URL: http://emeliekihlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0