Jag vill ha din ryggrad här, fäst den i mig

Kvällen igår spenderade jag tillsammans med fyra av mina absoluta favorit tjejer. Med en gigantisk familjepizza, ett x antal chipspåsar och drickor, en hel del värmeljus, en brasa och singstar så kan ju kvällen inte bli annat än rolig och supermysig. Vi delade in oss i olika lag och tävlade oss hesa igenom alla möjliga olika singstar skivor.

Det är ganska bra av oss, fem tjejer med pojkvän, att impulsplanera in en sådan riktig hejdundrans myskväll, det var iallafall hur bra som helst och bör verkligen göras om snarast!

Nu sitter jag och lyssnar på en av mammas gamla CDskivor, Jakob Hellman ... och stora havet. Det är så mysigt med musik som man känner igen från att mamma har lyssnat på det när man var liten.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Jahaja, morgonens syn på skolgården förklarar alltså detta inlägg ;) sweeeet! hihi

2009-03-09 @ 17:04:46
URL: http://josen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0