Skriverier från Norge #2

Vädergudarna verkar ha hört mina klagorop angående det halvdana vädret tidigare i veckan. Idag har det varit strålande sol och klarblå himmel, vilken innebär att vi kan säga hej till hjälmbrännan. Men det är inget jag klagar över, det är faktiskt lite småskönt nu när jag sitter här och det känns som att ansiktet kokar.

Nu är det dags för Sveriges värsta bilförare och sen ska vi basta, kanske att man gör något sådär crazy och slänger sig naken i snön när det blir för varmt, det vet man aldrig..

Får hoppas att alla där hemma har det bra i vårvädret, jag mår finfint här i mitt vinterland.


Kommentarer
Postat av: Josephine

Fy tusan vad nice. Här hemma sitter man och är inte ett dugg avis ;)

2009-03-21 @ 13:27:24
URL: http://josen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0