Jag är kär i en ängel

Då var det söndag igen, vilket tyvärr inträffar en gång i veckan. Samma ångest över att man legat på latsidan i helgen som vanligt. Sakerna man måste göra kan skrivas på en lista som skulle bli oändligt lång. Men så är det när man har annat att stå i och min helg har varit bra så den ångest jag har nu får väl vara värt det, men nu är det slut på lathet och fram med böckerna som gäller.


Helgen har bjudit på lite smått och gott, bland annat ett ganska impulsplanerat biobesök då jag och min vän Evylyn tog med oss en varsin karl (läs: utan några som helst baktankar på att det ska vara någon form av dubbeldejt, vilket är tydligt understruket) och tittade på Män som hatar kvinnor, en bra med ganska vidrig film.

En innebandymatch med mitt F96/97 lag då vi fick åka hem med en vinst, en stor sådan.

Ännu en urmysig lördagkväll tillsammans med adam, som dessvärre tog ett plötsligt slut imorse när vi insåg att vi låg en hel timme efter i planeringen. Det där med att ställa om klockan till sommartid är inget jag riktigt tänker på, helt hopplöst med en timmes mindre sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0