Och vi håller för hårt, men den här drömmen är vår

Måndag, lika trött som alltid. Idag lyckades jag verkligen inte prestera någonting alls i skolan, förutom ett ig på spanskaprovet. Fast som vanligt när jag skriver att jag ska få ig så kommer jag nog inte få det, det är bara för att förmedla att det verkligen gick svindåligt och att jag inte fattade något. Eftersom att jag var på Universitet i onsdags och missade en feeet genomgång på matten så fattade jag ingenting där heller, men tror att jag kommer ta mig igenom även det kapitlet tillslut.

Så vad gör jag nu då? Jag sitter och deppar över att jag verkligen inte orkar bry mig om skolan, men samtidigt rasar hela min värld samman när jag inte presterar bra. Jag längtar efter att få åka till Trysil men samtidigt är jag rädd att jag kommer sakna någon alldeles för mycket när jag är där. Och bara genom att skriva det här töntiga inlägget så har jag skjutit upp pluggandet ännu mer.

Dags att greppa praktisk marknadsföring böckerna och börja prestera lite. Adios.
Ändrade planer redan innan jag hinner publicera, slänga i sig mat, åka till erika och sen träning.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Hahaha.. jadu, en smärre chock. Men du och "någon" var så söta så ;) puss puss.



P.S Hälsa räkan! hon är så nervös stackarn, du får peppa henne :)

2009-03-09 @ 18:32:58
URL: http://josen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0