Skärpning!

Här utlovar jag ett löfte om ett inlägg som jag inte ens kan hålla. Dålig stil av mig.
Men nu blir det ändring på det.

Idag har jag faktiskt hunnit med en hel del, har släppt av mamma vid tåget, handlat med syster och Adam och slingar håret på både mig och Erika. Angående håret så är det inte en allt för stor förändring, lite ljusare. Och något som valde att bli ljust som fan var min utväxt, toppen.

En långhelg har varit välbehövd, dock har jag inte rört läxböckerna. Men det blir det ändring på imorgon då jag har nationella prov i spanska som väntar, samt prov i Organisation och ledarskap. Men efter det ska jag inte anstränga mig särskilt mycket mer i skolan.


Nu ska jag dunka lite partylåtar och vänta på att Adam ska komma hem.
Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0