WTF?

Ja det är väl ungefär så alla mina hundratusentals läsare reagerar just nu. (sveriges största bloggerska:jag) Surprice! säger jag då. Jag tänkte bara förgylla starten på det nya året för er.

Eller sanningen kanske..
Jag har sådär förbannat tråkigt som jag alltid har när jag lyckas skriva ett blogginlägg. Och ja, ni vill inte ens veta hur tråkigt man har då.. Det finns ingenting att göra och jag har en så förbannat stor lust att gå och lägga mig för jag är trött. Meeeen nej. Och varför inte? Jo för jag är dum i huvudet och sitter och väntar på att min pojkvän ska komma hem och lägga sig med mig. För av någon anledning så kan jag inte sova utan honom så fort fan han är i stan. Och ja, som ni märker så stör det mig så in i helvetet att jag sitter här och väntar, och väntar.. Och väntar... För jag sitter alltid och väntar på att han ska komma hem när han inte är med mig.

Vilken jävlig egoistisk häxa man kan vara, rent på automatik sitter man ju och önskar att han inte hade något annat att göra än att vara med mig. Fyfan vad jag hatar den där sura jävla menskossan till kärring man kan vara ibland, utan att man tänker på det..


Hoppas ni tycker om att läsa om mina problem. Lämna en kommentar om ni vill höra flera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0